Son Yazılar

En İyi Bedava Oyunlar - 2018

Bir güzel bedava oyun mu oynamak istiyorsunuz ancak fikriniz yok mu?  O zaman bu yazı tam size göre. Bu yazı sayesinde aklınızdaki oyunu rahatlıkla bulabilirsiniz. Eğer sizinde eklemek istediğiniz bir oyun varsa yorumlarda belirtmeyi unutmayınız.
* Bu sıralama rastgeledir.
* Bu listedeki oyunlardan sadece Paladins oyununu oynamadım, o yüzden açıklama yazmadım.
* Bu listedeki her oyun çoklu oyuncudur, yani arkadaşlarınızla oynayabilirsiniz.


1- League Of Legends
Bu oyun en az bir kere oynanması gerekir, çünkü en iyi MOBA oyunudur. Hiç sıkılmadan hatta bağımlı olabileceğiniz bir oyun olup, oyunun grafikleri ve diğer özellikleri çok iyidir. Oynamanızı öneriyorum
Benim puanım: 10/10

2- Alien Swarm
Bu oyunda amacınız, karşınıza çıkan canavarları öldürüp, bölümleri tek tek geçmenizdir. Oyun 2 boyutlu olmasına rağmen çok güzel bir oyundur. Denemenizi öneriyorum.
Benim puanım: 8/10

3- Unturned
Bu oyunda, istediğiniz her şeyi özgürce yapabilirsiniz. Hemde bu oyunda arkadaşlarınızla oynayabilirsiniz. Farklı eşyalar, yapılar ve daha fazlası... Oynamanızı öneriyorum.
Benim puanım: 10/10

4- Creativerse
Bu oyun, Minecraft'ın bir farklı versiyonu gibi bir oyundur. Farklı yaratıklar, canlılar, bloklar, eşyalar, dünyalar ve daha çok şey var ve arkadaşlarınızla oynayabilirsiniz. Denemenizi öneriyorum.
Benim puanım: 9/10

5- Dota 2
Bu oyun, MOBA tarzı güzel bir oyundur. Farklı kahramanlar, eşyalar ve daha çok... Denemenizi öneriyorum.
Benim puanım: 8/10

6- Fortnite
Bu oyun, bir Battle Royale türü oyunudur. İstediğin her yapıyı yapabilirsin ve bir sürü karakterler, eşyalar ve daha çok özellikler vardır. Oynamanızı tavsiye ediyorum.
Benim puanım: 9/10

7- Paladins
Benim puanım: 8/10

8- Robocraft
Bu oyunda, bir robot araba yaparak diğer insanlara karşı savaşma oyunudur. Denemenizi öneriyorum.
Benim puanım: 9/10

9- Team Fortress 2
Bu oyun, güzel bir FPS oyunudur. Denemenizi öneriyorum.
Benim puanım: 8/10

10- Black Squad
Bu oyun, çok güzel bir FPS oyunu olup bir sürü özellikleri olan bir oyundur. Oynamanızı şiddetle tavsiye ediyorum.
Benim puanım: 9/10

Yazıyı Paylaş

Diğer Yazılarımız

En İyi Bedava Oyunlar - 2018
4/ 5
Oleh

Abone Olarak Bizi Takip Edin!

Blogumuzu takip etmek istiyorsanız aşağıya e-postanızı giriniz.