Son Yazılar

En İyi 5 Battle Royale Oyunları - 2018

Bir battle royale oyunu mu almak istiyorsunuz ancak fikriniz yok mu?  O zaman bu yazı tam size göre. Bu yazı sayesinde aklınızdaki oyunu rahatlıkla bulabilirsiniz. Bu yazıda yeni oyunlara da yer verdim. Eğer sizinde eklemek istediğiniz bir oyun varsa yorumlarda belirtmeyi unutmayınız.
Not: Bu sıralama rastgeledir.

1. Fortnite
Düşüncem: Tavsiye ediyorum.  Çünkü hem bedava hem hatalar az ve birsürü özellikleri var. P2W yoktur.

Fiyat: Bedava
Yapımcı: Epic Games
Benim puanlamam: 9/10

2. Player Unknown's Battlegrounds
Düşüncem: Tavsiye etmiyorum. Çünkü hem çok hata var, hem pahalı ve her gün güncelleme geldiği için güncellenmesi gerek ve de çok fazla yer kapladığı için tavsiye etmiyorum.

Fiyat: 87 TL
Yapımcı: PUBG Corp.
Benim puanlamam: 7/10

3. Call Of  Duty Black Ops IV
Düşüncem: Tavsiye ediyorum. Çünkü Call Of Duty çıktığından beri oyun hep güzeldi, çok güzel özellikleri var, hayal gücü değil gerçekçi bir oyundur. Ancak biraz fiyatı pahalı olduğu için diğer oyunları tavsiye ediyorum.

Fiyat: 470.50 TL
Yapımcı: Treyarch
Benim puanlamam: 8/10

4. H1Z1
Düşüncem: Tavsiye ediyorum. Çünkü ilk Battle Royale oyunu budur. Hem çok güzel oyun, hemde bir sürü oyun modu vardır.

Fiyat: Bedava
Yapımcı: Sony Online Entertainment
Benim puanlamam: 8/10

5. Counter-Strike: Global Offensive
Düşüncem: Kesinlikle tavsiye ediyorum. Çünkü bir sürü oyun modu, bir sürü güzel eşyalar ve neredeyse hiç hata yok. Battle Royale modu geldiği zaman oyun daha da güzel hale geldi. Hem de çok az yer kapladığı için çoğu bilgisayar bu oyunu kaldırabilir.

Fiyat: 77.50 TL
Yapımcı: Valve
Benim puanlamam: 9/10

Yazıyı Paylaş

Diğer Yazılarımız

En İyi 5 Battle Royale Oyunları - 2018
4/ 5
Oleh

Abone Olarak Bizi Takip Edin!

Blogumuzu takip etmek istiyorsanız aşağıya e-postanızı giriniz.