Son Yazılar

En İyi 10 Açık Dünya Oyunu - 2018

Bir açık dünya oyunu mu almak istiyorsunuz ancak fikriniz yok mu?  O zaman bu yazı tam size göre. Bu yazı sayesinde aklınızdaki oyunu rahatlıkla bulabilirsiniz. Bu yazıda yeni oyunlara da yer verdim. Eğer sizinde eklemek istediğiniz bir oyun varsa yorumlarda belirtmeyi unutmayınız.


1- Red Dead Redemption II
Çoklu oyuncu: Var
Oyun türü: Aksiyon
Yapımcı: Rockstar Games
Benim puanlamam: 9/10

2- Far Cry 5
Çoklu oyuncu: Yok
Oyun türü: Aksiyon/FPS
Yapımcı: Ubisoft
Benim puanlamam: 8/10

3- Forza Horizon 4
Çoklu oyuncu: Var
Oyun türü:Yarış
Yapımcı: Playground Games
Benim puanlamam: 9/10

4- Just Cause 3
Çoklu oyuncu: Yok
Oyun türü: Aksiyon
Yapımcı: Avalanche Software
Benim puanlamam: 7/10

5- Assassins Creed 4: Black Flag
Çoklu oyuncu: Yok
Oyun türü: Macera
Yapımcı: Ubisoft
Benim puanlamam: 8/10

6- Grand Theft Auto V
Çoklu oyuncu: Var
Oyun türü: Aksiyon
Yapımcı: Rockstar Games
Benim puanlamam: 9/10

7- Batman: Arkham City
Çoklu oyuncu: Yok
Oyun türü: Aksiyon
Yapımcı: Rocksteady Games
Benim puanlamam: 7/10

8- Mad Max
Çoklu oyuncu: Yok
Oyun türü: Aksiyon
Yapımcı: Avalanche Software
Benim puanlamam: 8/10

9- The Witcher 3: Wild Hunt
Çoklu oyuncu: Yok
Oyun türü: Aksiyon, Roleplay
Yapımcı: CD Projekt Red
Benim puanlamam: 8/10

10- Watch Dogs 2
Çoklu oyuncu: Var
Oyun türü: Aksiyon, Macera
Yapımcı: Ubisoft
Benim puanlamam: 9/10

Yazıyı Paylaş

Diğer Yazılarımız

En İyi 10 Açık Dünya Oyunu - 2018
4/ 5
Oleh

Abone Olarak Bizi Takip Edin!

Blogumuzu takip etmek istiyorsanız aşağıya e-postanızı giriniz.